Najczęściej zadawane pytania

Czy Previo to program dla mnie?

Jeśli: a). jesteś małym lub średniej wielkości obiektem noclegowym (2-100 pokoi), b). obecnie nie posiadasz żadnego oprogramowania do zarządzania swoim biznesem, korzystasz z Excela lub innego manualnego systemu, c). oprogramowanie, którego używasz, jest nieefektywne, za drogie, nie spełnia Twoich oczekiwań, d). planujesz otwarcie nowego biznesu noclegowego, wówczas Previo to rozwiązanie dla Ciebie.

Czy Previo wymaga instalacji na moim komputerze?

Nie, Previo działa w chmurze. Można uzyskać do niego dostęp z dowolnego miejsca na świecie za pośrednictwem internetu z komputera lub urządzeń przenośnych takich, jak smartfony i tablety.

Co zrobić jeśli nastąpi awaria internetu?

Nie ma problemu. W takim wypadku dostęp do Previo można uzyskać za pomocą internetu mobilnego z telefonu czy tabletu, używając przeglądarki. Dzięki temu nie ma obaw o przerwy w dostawie prądu lub utratę danych z komputera w przypadku awarii sprzętu.

Czy muszę podpisać umowę?

Tak. Mamy prostą umowę, która pomoże zagwarantować bezpieczeństwo Twoich danych w Previo i zapewnić wysoki standard usług. Umowa nie zobowiązuje Cię do współpracy z nami dłużej niż zechcesz:).

Czy możliwe jest połączenie z Booking.com, Expedią, Airbnb, lub Google Hotel Ads za pomocą Previo?

Tak! Z Previo hotelarze mają nieograniczoną łączność z dowolną liczbą kanałów dystrybucji. Nieustannie integrujemy system z nowymi kanałami sprzedaży online, aby zapewnić naszym użytkownikom jak największą ekspozycję i dostępność. Zarządzanie wszystkimi rezerwacjami i aktualizacjami poprzez Previo oszczędza czas i zasoby, gdyż wszystkie czynności związane z aktualizacją do i z kanałów sprzedaży online wykonujesz w jednym przejrzystym interfejsie.

To znaczy, że mogę zarządzać całym procesem rezerwacji w Previo?

Tak. Previo posiada łatwy w obsłudze kalendarz rezerwacji, co sprawia, że zarządzanie hotelem jest niezwykle proste. Masz pełna kontrolę nad pobytem każdego klienta włącznie z rezerwacjami z kanałów typu OTA; sprawne pobieranie płatności, błyskawiczny check-in i check-out aż po komunikację po pobycie gościa, wszystko w jednym miejscu.

Czy możliwe jest pobieranie rezerwacji z mojej własnej strony do Previo?

Tak. %s oferuje responsywny silnik rezerwacji online, który umożliwia dokonanie rezerwacji w czasie rzeczywistym na Twojej stronie, na smartphonie, czy poprzez konto na Facebooku.

W jaki sposób chronione są moje dane przed utratą?

Wszystkie dane naszych klientów przechowujemy w profesjonalnym magazynie, który chroni Twoje dane przed powodziami, trzęsieniami ziemi i innymi klęskami żywiołowymi. W przypadku awarii serwera, funkcjonowanie wadliwego serwera zostaje natychmiast zastąpione innym serwerem. W celu ochrony danych dostęp do serwerów ma tylko dwóch wysoko wykwalifikowanych inżynierów IT. Twoje dane są w 100% bezpieczne w systemie Previo.

Kto jeszcze ma dostęp do moich danych?

Tylko Ty i Twój personel na podstawie uprawnień użytkowników, które ustawiłeś w Previo. Wszyscy nasi pracownicy, którzy mogą uzyskać dostęp do niektórych Twoich danych, podlegają prawnie wiążącej umowie uniemożliwiającej im dzielenie się jakimikolwiek danymi z kimkolwiek. Bezpieczeństwo Twoich danych oraz prywatność są naszym priorytetem.

Co zrobić, jeśli potrzebuję nowej funkcjonalności?

Z doświadczenia wiemy, że Previo może komfortowo służyć każdemu biznesowi średniej lub małej wielkości. Uwielbiamy jednak dodawać nowe rozwiązania. Prześlij nam swoje sugestie, przyjrzymy się im na pewno i dodamy je do listy deweloperskiej, jeśli będzie większe na nie zapotrzebowanie wśród naszych klientów. Przewidujemy też budowę nowych funkcjonalności na zamówienie. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji.

Czy mogę automatycznie przenieść dane z mojego obecnego systemu?

Bywa to problematyczne, ale postaramy się pomóc. Jeśli obecnie używany PMS pozwala na wyeksportowanie danych do Excela lub w formacie xml, sprawa załatwiona. Jeśli natomiast wymagana będzie praca w MS SQL, Postgre SQL, czy MySQL, będzie to niezwykle czasochłonne, nadal jednak możliwe. Z drugiej strony pobranie rezerwacji przykładowo z Booking.com i przeniesienie ich do Previo to pestka.

Czy muszę wykonać kopię zapasową mojego systemu?

Nie musisz, my robimy to za Ciebie automatycznie co 20 minut. Oznacza to, że cokolwiek się stanie z Twoim komputerem, nic nie może spowodować utraty danych w Previo. Jeśli jednak wolisz posiadać kopię swoich danych, możesz pobrać wszystkie swoje rezerwacje w pliku .xls albo .pdf do druku.

Czy Previo oferuje szkolenia na miejscu?

Tak, i bardzo lubimy to robić! Szkolenia z systemu Previo na miejscu zazwyczaj nie są potrzebne, gdyż program jest intuicyjny w użyciu. Z doświadczenia jednak wiemy, że spotkanie z klientem może przynieść wiele dobrego. Prosimy o kontakt w celu ustalenia szczegółów warsztatów.

Czy mogę liczyć na pomoc przy wstępnej konfiguracji konta Previo?

Oczywiście! Zaprojektowaliśmy bardzo intuicyjny system konfiguracji online, który przeprowadzi Cię przez wszystkie etapy budowania zawartości konta Previo. Jeśli potrzebna będzie pomoc w konfiguracji bardziej zaawansowanych ustawień, prosimy o kontakt.

Czy mogę używać Previo na tablecie lub smartfonie?

Oczywiście. Previo umożliwia korzystanie z systemu na tabletach i smartfonach. Wystarczy pobrać naszą aplikację Previo iOS lub Android i mieć pod kontrolą wszystkie rezerwacje nawet kiedy jesteś w podróży.