Jedna technologia, więcej możliwości
Alfred rozumie wszystkie rodzaje urządzeń. Możesz go używać na tablecie, telefonie komórkowym, a nawet w recepcji w nowoczesnym kiosku.

Alfred to inteligentne narzędzie do samodzielnego zarządzania rezerwacją przez gościa. Prosty check-in online, zamawianie usług dodatkowych, płatność online, i wiele innych możliwości. Wszystko to pozwoli zaoszczędzić czas i sprawi, że Twoi goście poczują się bardziej komfortowo.
Idealny pomocnik dla gościa będącego w podróży. Nie ma znaczenia, gdzie aktualnie przebywa. Wymagane dane może podać w każdej chwili i skądkolwiek, jak mu wygodnie.
Alfred rozumie wszystkie rodzaje urządzeń. Możesz go używać na tablecie, telefonie komórkowym, a nawet w recepcji w nowoczesnym kiosku.
Pozwól gościowi zameldować się w zaciszu domowym, dzięki czemu nie będzie musiał meldować się w recepcji. Zaoszczędzisz cenny czas recepcjonistów i uprzyjemnisz przyjazd gościa, co pozytywnie wpłynie na ogólną ocenę pobytu. Jeśli korzystasz z aplikacji Silnik rezerwacji online od Previo, check-in online jest częścią procesu rezerwacji.
Dzięki elektronicznemu podpisowi zameldowanie będzie niezwykle proste. Nie musisz już czekać na wydrukowanie karty meldunkowej do podpisu. Możesz rozwiązać wszystko wygodnie w domu lub szybko i bezdotykowo w recepcji. Podpis jest automatycznie przenoszony na kartę gościa w System recepcyjny.
Zamki Bluetooth lub otwierane za pomocą kodu PIN, dla Alfreda to drobiazg. Tylko jedno kliknięcie i gość znajduje się w wynajętym pokoju. Jeśli chcesz, Alfred nie wpuści gościa do pokoju bez opłaconej rezerwacji.
Śniadanie w pokoju, masaże, wypożyczenie rowerów i inne. Usługi hotelowe można łatwo zarezerwować za pomocą aplikacji Alfred bezpośrednio z telefonu komórkowego.
Z pomocą Alfreda gość opłaci pobyt i inne zamówione usługi. Alfred wyśle do gościa rachunek na podany adres e-mail, a ten opłaci go bezpośrednio w aplikacji. W zależności od ustawień płatności, które wprowadzisz do Previo, sam zdecydujesz, kiedy gość zapłaci za pobyt.
Porady i wskazówki: od zabytków, restauracji i innych lokalnych atrakcji po konkretne wycieczki i wydarzenia kulturalne. Wszystkie te informacje gość będzie miał zawsze pod ręką.
Myślimy również o naszej planecie, dlatego zachęcamy do rzadszego sprzątania pokoju podczas pobytu gościa. To jest istota Green Option. Alfred poprosi gościa, aby anulował sprzątanie, dzięki czemu przyczyni się do zasadzenia drzewa, czy wkładu na cele charytatywne. Rodzaj motywatora zależy wyłącznie od Ciebie! Przy okazji zaoszczędzisz czas personelu i podreperujesz budżet, bo każde sprzątanie to przecież też wydatek.