Wirtualny recepcjonista Alfred

Alfred to inteligentne narzędzie do samodzielnego zarządzania rezerwacją przez gościa. Prosty check-in online, zamawianie usług dodatkowych, płatność online, i wiele innych możliwości. Wszystko to pozwoli zaoszczędzić czas i sprawi, że Twoi goście poczują się bardziej komfortowo.

Darmowa konsultacja
Alfred

Idealny pomocnik dla gościa będącego w podróży. Nie ma znaczenia, gdzie aktualnie przebywa. Wymagane dane może podać w każdej chwili i skądkolwiek, jak mu wygodnie.

  • Check-in online
  • Pobranie podpisu elektronicznego
  • Płatność online
  • Pełne połączenie z systemem Previo

Jedna technologia, więcej możliwości

Alfred rozumie wszystkie rodzaje urządzeń. Możesz go używać na tablecie, telefonie komórkowym, a nawet w recepcji w nowoczesnym kiosku.

Jedna technologia, więcej możliwości

Check-in online

Pozwól gościowi zameldować się w zaciszu domowym, dzięki czemu nie będzie musiał meldować się w recepcji. Zaoszczędzisz cenny czas recepcjonistów i uprzyjemnisz przyjazd gościa, co pozytywnie wpłynie na ogólną ocenę pobytu. Jeśli korzystasz z aplikacji Silnik rezerwacji online od Previo, check-in online jest częścią procesu rezerwacji.

Check-in online

Pobranie podpisu elektronicznego

Dzięki elektronicznemu podpisowi zameldowanie będzie niezwykle proste. Nie musisz już czekać na wydrukowanie karty meldunkowej do podpisu. Możesz rozwiązać wszystko wygodnie w domu lub szybko i bezdotykowo w recepcji. Podpis jest automatycznie przenoszony na kartę gościa w System recepcyjny.

Pobranie podpisu elektronicznego

Klucz do pokoju

Zamki Bluetooth lub otwierane za pomocą kodu PIN, dla Alfreda to drobiazg. Tylko jedno kliknięcie i gość znajduje się w wynajętym pokoju. Jeśli chcesz, Alfred nie wpuści gościa do pokoju bez opłaconej rezerwacji.

Klucz do pokoju

Zakup dodatkowych usług

Śniadanie w pokoju, masaże, wypożyczenie rowerów i inne. Usługi hotelowe można łatwo zarezerwować za pomocą aplikacji Alfred bezpośrednio z telefonu komórkowego.

Zakup dodatkowych usług

Płatności

Z pomocą Alfreda gość opłaci pobyt i inne zamówione usługi. Alfred wyśle do gościa rachunek na podany adres e-mail, a ten opłaci go bezpośrednio w aplikacji. W zależności od ustawień płatności, które wprowadzisz do Previo, sam zdecydujesz, kiedy gość zapłaci za pobyt.

Płatności

Twój obiekt i jego okolice

Porady i wskazówki: od zabytków, restauracji i innych lokalnych atrakcji po konkretne wycieczki i wydarzenia kulturalne. Wszystkie te informacje gość będzie miał zawsze pod ręką.

Twój obiekt i jego okolice

Green Option - myślimy o przyszłości

Myślimy również o naszej planecie, dlatego zachęcamy do rzadszego sprzątania pokoju podczas pobytu gościa. To jest istota Green Option. Alfred poprosi gościa, aby anulował sprzątanie, dzięki czemu przyczyni się do zasadzenia drzewa, czy wkładu na cele charytatywne. Rodzaj motywatora zależy wyłącznie od Ciebie! Przy okazji zaoszczędzisz czas personelu i podreperujesz budżet, bo każde sprzątanie to przecież też wydatek.

Green Option - myślimy o przyszłości

Polecane urządzenia

Telefon komórkowy gościa

Telefon komórkowy gościa

Cena: GRATIS
telefon komórkowy dla gości

10-calowy kiosk Alfred

Rozdzielczość: Full HD 1920 x 1200
Wymiary: 168 mm x 242 mm x 8.1 mm
Cena: 240 EUR
telefon komórkowy dla gości

15,6-calowy kiosk Alfred

Rozdzielczość: Full HD 1920 x 1080
Wymiary: 386.74 mm x 248.17 mm x 28.3 mm
Cena: 920 EUR
telefon komórkowy dla gości

21,5-calowy kiosk Alfreda

Rozdzielczość: Full HD 1920 x 1080
Wymiary: 323.9 mm x 523.9 mm x 35.2 mm
Cena: 1 200 EUR
Darmowa konsultacja
Dowiedz się więcej o aplikacji z naszego podręcznika